Varför blogg?

Jag vet inte varför jag skapade en blogg. Jag har en idé att det kan vara för mitt hat för bloggar och dom fakejobben som skapas av bloggare. Så min taktik är sådan att jag ska snacka skit om bloggar och andra saker som gör mig förbannad fast på ett roligt sätt.

Det första jag tänker på är just bloggar, alla som skriver bloggar tror att alla läser deras (till och med jag) men ingen läser andras, om det inte är så att någon polare gör det för att va skjysst. Så hur fan går det ihop? Man kanske läser dom stora bloggarnas sidor men om man inte är intresserad av vilka kläder som är inne eller vilken väska som antagligen kostar 20000000000 kr man bara måste ha så finns det väl ingen anledning. Men nu jävlar ska det ändras nu ska det gnällas och kastas skit på allt som förtjänar det och förhoppningsvis så ska det bli lite kul också så om någon läser detta komentera gärna och om ni tycker att bloggen suger mer än klamydiakuk så skriv det också då har nin troligtvis läst också, iallafall två rader man pallar ju fan inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0