Va fan är det här?

Nu har jag tittat runt i den värdelösa infovärlden om modebloggar och fann detta. Det finns tydligen någon skitblogg som heter Colorelle Modeblogg, jag kollade in den och såg att den här bruden skulle sätta upp någon stringhylla va fan det nu är i sitt badrum, min spontana tanke var att den ända gången jag är intreserad av din jävla badrumshylla skulle vara om jag satt och sket på din toa!!!!

 

Nu kommer några inlägg från hennes blogg.

-Här ser man en bättre bild på mitt hår. Riktigt nöjd när jag ser det här fotot faktiskt.

Min tanke: Det skulle inte jag vara.

 

-Vi invigde vår nya stenlagda altan igår. Självklart missade jag att at en bild på just den. Det får ni vid ett senare tillfälle.

Min tanke: ÅÅÅÅÅ nej jag som ville se den åååå vad ska jag göra nu fan fan fan jag kan inte vänta!!!!!

 

Efter att ha läst hennes blogg så känns inte självmord som en så dum idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0