Mer skit!!

Jag trode att jag skulle behöva kolla lnänge för att hitta en lika skitit blogg som den förra men NEJ. Den här är värre, om jag ska av ärlig så får jag lite dåligt samvete för tjejen är typ 10 men bloggen är helt mongo.

 

Bloggens namn är http://nellieberntsson.blogg.se Den består typ av hennes problem att välja vilka ögonbryn hon ska ha och en massa jävla hästar.

 

Här är en text från hennes blogg och helt ärligt så fattar jag fan inte var det står hon kanske är efterbliven?

Asså jag tycker det är sjukt kul med kommentarer & diskussioner on my blogg.
Fine..man får tycka vad man vill - Sverige är ett fritt land.
Thank good.
Men att sitta o klanka på saker......asså jag läser era bloggar oxå.
Jag tycker verkligen inte det schabraket e as snyggt, eller att din LC runda va super duper, eller att du skriver bra...men vet du vad?
SO WHAT??
Att ens lägga tid att fylla i mitt namn..o skriva ner va jag tycker & tänker?
Att klanka ner....nesh SÅ inte min stil.
Ja slänger upp en kommentar istället, en fråga som jag e nyfiken på...eller nåt som peppar dig, som bloggar.
Mycket roligare.......tycker jag.

 

Min tanke: Särskola?

 

Glöm inte kolla videobloggarna hon har tydligen så bloggar hennes katt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0