Kolla på vad jag har på mig!!!!

I många bloggar jag har tittat på så ser jag bilder och beskrivning på vad personen har för kläder, min första tanka var självklart Va fan.  Unga kvinnor är överrepresenterade blad dessa skrivare eller bloggeskor som det tydligen heter fast det betyder bara "Mitt jobb är att skriva en massa skit och få folk att läsa skiten".

 

Men det man frågar sig är varför? Varför ska jag veta vad du kommer ha på dig idag, jag skiter i det!!

Den ända anledningen jag kan komma på är om någon fjortonårig grabb med finnar vill skapa en bättre runkbild annars ser jag ingen mening. Jag blir så jävla trött jag skiter i vad du har för kläder ( Om du inte är en snygg brud och är naken) fan skriv vad ni har för underkläder det är ju lite mer intressant. Jag kan underlätta för alla tjejer när det gäller klädbeskrivningen, jag har kläder på mig pungt slut det skulle va intressant att veta när dom togs av eller vad som var under.

Så sluta skriv vad ni har på er ingen bryr sig!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0