Bra svar

Efter mina fina notiser om andras bloggar så bad jag snällt att dom skulle kolla på min och kommentera mina inlägg.

När jag nu öppna och kolla så märkte jag att jag hade fått en kommentar men inte den jag hade förväntat mig och här kommer den.


Personliga handtillverkade smycken till bra priser, ta en titt om något passar just dig eller till present.
* http://stylebymartina.webblogg.se/
Kram

Och nu kommer min obligatoriska tanke om detta.


Först har jag inte skrivit om din blogg men gör det gärna, sen så vill jag inte ha några jävla smycken och jag gillar värkligen den där kram skiten, jag känner värkligen att jag blir kramad genom skärmen åååå vad mysigt, NEJ!!! ta kramen och krama upp den i röven.


Jag är helt övertygad att hon säljer smycken som kan bota cancer och som gör dig lycklig det är ju så jävla poppis med hippie bullshit saker idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0